sent | borde sova | sent



Hej och go kväll!
Har suttit framför datorn hela kvällen! En massa dumma inlämningar som ska in på fredag och jag tänkte att jag sattsar på att inte sitta med dem imorgon kväll, smart va? :D Tröttnade för en stund sedan och var ändå typ klar, skulle bara ha ritat till några saker, men ritplattan fungerade inte så det gick ändå inte att göra klart arbetet. Så jag öppnade upp webbkameran istället och har suttit med den nu ett tag och försökt att se bra ut på bild men det slutade bara med att de bilder sjukt fult så ni fick se lite icke så seriösa bilder, bra va? :D

Men nu måste jag sova, det är trots allt skolan imorgon också. Godnatt godnatt och dröm om små söta saker! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback