Måndag i röda skor


Klänning: Monki | Strumpbyxor: London | Kängor: Dr Martens | Brillor: H&M

Hejsan hoppsan!
Jag har varit borta under helgen. Jag har nämnligen varit i Göteborg och tittat på disco SM, träffat min kusin och varit på Liseberg. Kul kul! Hihi, jag och syster vann till och med en stor stor påsen med massa chips i! :D

Skolveckan kommer bli nice denna vecka. Vi ska bara öva in ett uppträdande till på fredag. Sen har vi i och försig spånga lunken på onsdag också men det gör inte så mycket för jag älskar ju att springa.... not!
Men nu ska jag gå ner och äta något innan jag sticker till knatte träningen. See you later!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag heter Emma och har asgrym stil!

ÄLSKA! <33

2011-05-17 @ 22:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback