Jag brinner för skolan.... NOT



Tjenixen! Har inga bra bilder att visa så det blev en till sån här! :P Snart ska jag åka till Brommablocks för att köpa dekorationer till vårfesten som är på Fredag. Panik! Vi är ju inte klara än :O Men det är chill vi tar en sak i taget så ska det nog gå bra. Vi höll faktiskt på med lite dekorations grejer i dag i skolan också. Men som om det inte var nog stressigt med dekorationerna så har vi också en himla massa inlämningar i skolan. Gaahh! Aja, är klar med några och har på börjat de andra, så vi får hoppas att jag hinner klart :) Bara det inte är någon jag har glömt bort om! :O
Tänkte försöka hinna med lite mer teknik arbete nu innan jag drar. Hej så länge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback