Genom solglasögon blir världen bättre



Har ni tänkt på det? Att när man har solglasögon på sig så blir allt mycket gladare och härligare. Eller så känner iallafall jag. Det är tyvärr inte så mycket sol ute så att man behöver gå med brillorna ute men jag funderar på att göra det ändå. Har fått en vagel vid ögat som gör bajs ont och är ful ful ful, så jag tänkte att jag döljer den med solglasögon smart va?:D

Idag har jag match vid tre idag men innan jag åker till den så hade mamma och jag tänkt åka in till stan för att kolla på vårfest(BAL) klänning. Hoppas att jag hittar en för man vill ju inte stå där dagen innan och inte ha hittat något att ha på sig! Tyvärr så vore det ganksa typiskt mig...
Men nu ska jag gå och byta om så att vi kan åka. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback