Våren är påväg!!! :D



Hej hopp! :)
Har du varit ute något idag? Om inte, så måste du gå ut en sväng och känna det sköna vädret. Man känner verkligen våren i luften och man kan använda vårjacka. I love it!

Dagen har, och ska fortsätta med plugg på Andra världskriget. Ooootroligt kul ( läs: ironisk!!!!!) Vi har nämnligen prov på det imorgon och jag vill få bra på provet. Men våran lärare är inte speciellt bra så vi har inte lärt oss så mycket under lektionerna. Bra va?... Men jag har även hunnit vara på gymmet i en timme och kört lite cirkel träning som var gaanska så jobbig!

Men nu måste jag fortsätta med min roligaste syssla här i livet, nämnligen att plugga...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är super skönt väder ute var det idag :D å oja att våren är påväg, så nu får de inte komma mer snö..

2011-03-20 @ 18:37:48
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback