Söndagen



Hej! :D
Åh, den här helgen har gått alldeles för snabbt! Jag har ju knappt hunnit njuta av att vara fri från skolan i några dagar...

Idag gick jag upp rätt så tidigt för jag skulle titta på Malins fotbolls match. Sen efter det så åkte vi till Vällingby. Malin skulle leta efter träningsskor. Vi att när vi ändå var där så kunde vi ju lika gärna äta där också, smart va? :D Resten av dagen har gått åt till att träna på pappas gym med Emma och Min syster. Vi var riktigt duktiga! :D Efteråt så badade vi också :)

Men nu sitter jag här och skriver det här vääääligt nödvändiga inlägget. För jag tror veerkligen att ni bryr er om vad jag har gjort idag. Men aja, nu fick ni veta iallafall :D Men snart börjar solsidan så vi hörs en annan gång! bye! :D

Kommentarer
Postat av: emma!

Jag förstår inte hur du kan bli så bra på alla bilder, och ljuset blir så bra!! Och jag älskar dpm där glasögonen det vet du!!! :O Hur kan du? blir riktigt avundsjuk! :(

2011-03-13 @ 22:22:21
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback