Ser man på, där är ju jag!

Foto: Emma Ahlin | Redigering: jag

Hejsan hoppsan alla glada där ute, eller inne! :D
Idag har jag inte haft många lektioner, endast tre. För idag hade vi halvstudiedag. Mycket skönt! :D Efter den korta skoldagen gick jag och de bästa ner för att äta lunch på China thai, även kallat china tia :D Det blev buffé och då får man ju ta hur mycket man vill. Snacka om att jag blev mätt! :O
Just nu sitter jag hemma hos Emma. Fast hon är inte här för hon är på utvecklingssamtal. Lite scary att vara i hennes hus utan henne, men det går bra... :P Men nu ska jag plugga lite. Hörs kanske senare. Ha det bra så länge! :D

Kommentarer
Postat av: emma!

SV: Haha dom är fejk ;)

2011-03-23 @ 17:46:34
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback