Idag var det jobb istället för skola



Heeej! :)
Idag har vi i min skola inga lektioner för vi har nämnligen en dag som vi kallar Sri Lanka dagen. Det är en dag då vi ska jobba och samla in pengar till en skola som vi stödjer i Sri Lanka. Själv så har jag spenderat min förmiddag med att tvätta fönster. Inte det roligaste som finns men inte allt för jobbigt så det var helt okej ändå, speciellt med lite musik i bakrunden ;P

Snart ska jag möta upp Emma för att gå en promenad. Hon föreslog det och jag tyckter att det var en toppen ide för det är ju så härlig väder ute! Man känner verkligen att våren är påväg nu. Jag har faktiskt till och med sett några små blommor på min trädgård. Kanske hinner ta några bilder på dem senare idag? :)

Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket! :D

2011-03-15 @ 19:18:20
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: Isabell

Svar: Tack! :)

2011-03-16 @ 17:26:22
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback