Tyvärr går det inte att surfa här



Hej hej!
Inge blogg igår eftersom jag spenderade hela min dag på gröna lund tillsammans med Emma, Sara och Anna. Vi hade otur med vädret så det regnade den mesta tiden vi var där men det gjorde inte så mycket, vi hade det toppen ändå! Skulle gärna göra om det på söndag igen, synd bara att det är så dyrt...

Haha, idag när jag var påväg hem med tåget så kom det en snubbe som verkligen såg ut som om han skulle iväg och surfa. Han hade shorts, slappt linne, halv långt lockigt hår, gick barfota och bar ett snöre med en snäcka på runt halsen! Själv gick jag nästan och frös. Fattar inte hur han klarade det :P

Men nu ska jag gå ner och äta. I min familj äter vi rätt sent om du undra, hehe. Men ha det bra tills nästa gång vi hörs! Bye!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback