Tillbaka från midsommar



Hej där!
Har ni haft en bra midsommar? Jag hoppas så iallafall! Min har varit bra, eller först så var det väl lite sådär halv tråkigt men sen blev det bättre! Vi sov över hos dem vi firade med vilket är anledningen till varför jag inte har kunnat blogga. Ígår kväll när vi kom hem så hade jag, Malin och pappa en riktig filmmys kväll! Vi hade alla godsaker man behöver och satt och kollade på Harry Potter och dödsrelikerna. Jag hade redan sett den men inte pappa och Malin så det fick bli den filmen. Den är ju bra! Snart kommer ju andra delen ut på bio också! :D

Jag hoppas som sagt att ni hade en bra midsommar, om inte så ha en bra kväll iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 21:28:38
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback