Soligt och härligt



Hej hej! :)
Idag har varit en härlig dag! Jag och Malin sov över hos Lovisa och Johannes och vaknade vid halv tio. Inte riktigt helt utvilade efter att ha somnat vid halv två, men tillräkligt :D Sen skulle vi spela minigolf men hela området var uppbokat för tävling så vi gick och köpte en boll och körde volleyboll hela dagen istället. Otroligt rolig sport! Värmen var också bra för att vara här uppe. Tror till och med att jag har bränt mig lite i nacken :O

Just nu sitter jag och kollar på slumdog millionaire. Rätt bra film ändå :) Äter även glass med hallon till också! Men nu ska jag fortsätta titta. Imorgon åker vi hem så då kan ni få inlägg med nya bilder istälet för denna som jag hittade på facebook :P
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: emma!

EY! Den bilden är bäst :O

2011-06-06 @ 10:51:26
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback