Sola och bada, minus det där med sol för att jag jobbar om dagarna



Hej!
Hoppas ni gillar naturbilder för det är det jag har mest av just nu. Har inte fotat människor på länge faktiskt. Det är ju mycket svårare :O Plus att naturen och alla blommor är så fina nu! :D

Nu är det bara två dagar kvar på sommarjobbet sen har jag lov! Va jag längtar!! Idag efter att ha sprungit runt på alla H&M i stan och fortfarande inte hittat rätt bikinitrosor så åkte jag, Malin, Emma och mamma till kanan för lite picknickmiddag och bad. Mys mys, det var faktiskt inte så kallt i vattnet! :D

Men jag måste sova nu, ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: CJ

Fint!

2011-07-03 @ 14:26:46
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback