Snart fotboll, men först frukost



Hej och godmorgon!
Idag får ni se lite bilder på Maya, farmors gulli gull gulliga hund. Egentligen blev inte den här redigeringen så bra för bilderna ser rätt dystra ut. Men utan redigerningen så såg bilderna så röda ut...

Just nu sitter jag här i Emmas rum under mitt täcke, har sovit över tillsammans med min andra Emma, mys mys! Vi åt faitas och kollade sedan på filmen trassel. En mycket underhållande film, tror aldrig att jag har skrattat så mycket åt en disney film! :D
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Sv: Ja dem sitter riktig bra på också, eller inte den rosa det vet jag inte för den har jag ju inte :P

2011-06-18 @ 11:13:39
URL: http://jennyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback