Har det redan gått en vecka?



Hej hej! Bilden ovan togs för en vecka sedan (oj, tiden går snabbt!) på våran bal i skolan. Alla Emmorna samlade på ett fint kort :)) Kommer inte ihåg om jag skrivit något om balen men den var i alla fall grymt! Vet inte vad jag hade tänkt mig men det blev iallafall riktigt bra!

Just nu är jag hos min söta mormor och chillar med familjen. Idag var jag och Malin tittade in hos två goa vänner som bor här uppe (egentligen imitten) i Sverige. Vi körde lite lekar i deras trädgård och hade det bara bra. Det är lite surt att vi har åkt i från stockholm eftersom det är sol och typ 25 grader där medans det här är lite halv mulet och temperaturen inte ens når över 20, hm...

Men nu börjar jag bli rätt trött så ska väl snart gå och lägga mig, hoppas att ni har haft en bra dag idag! God natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback