Mys i mysiga byxor



Oh! Har ni sett mina nya byxor? Absolut mina nya favoritbyxor! Köpte dem för några dagar sedan från cubus och jag tror jag har använt dem nästan varje kväll, hihi.

Snart kommer Emma hit, vi har hyrt film och jag har köpt godis. Jag tror även att det finns glass i frysen som vi kan ta, mums! Till middag åt jag och Malin sushi och till er som inte har smakat det: fy skäms! Sushi är såå gott och det är så himla kul att äta med pinnar också, älskar det!

Hoppas att ni har haft en bra dag och ätit en lika god middag som jag har! :)

Kommentarer
Postat av: EMma

MITT RUM!!!!!!!!!!!!!!! SLUTA TA MITT RUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-24 @ 14:37:36
URL: http://jageja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback