Medans jag har varit borta har jag...


Foto: Emma Flygare

...Blivit stressad pga inställt tåg. Cyklat. badat. Ätit good mat. Spelat kort. spelat badminton. Simmat i kallkbrott. Blivit irriterad pga att jag glömde min kamera. Åkt bil. sovit. Ätit godis. Klappat hästar. Ridit på hästar. Inte blivit allergisk. Gått promenad. Tappat hund. Hittat Hund. Ätit glass. Tittat på film. Fotat. Blivt fotad. Gått i skogen. Blivit mygg biten. Blivit broms biten. Dampat ur på flugor. Önskat att poolen var klar. Tittat på poolegubbe utan tröja. Önskat att han var snygg och inte hade tjock mage. Slappat. Druckit läsk... Och har haft det riktigt toppen!

Kommentarer
Postat av: SARA

SUPERFINA TJEJOR!!

VI FAR SES NAR VI KOMMER HEM!! <3

2011-08-04 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback