Igår var igår tills det blev idag



Hello! :)
Urs, jag hatar sprutor och igår var jag tvungen att ta två stycken, inte roligt! Så nu har jag två pyttesmå hål i vardera arm, hjälp! Tycker det är obehagligt bara jag tänker på det.. Som tur var blev dagen bättre sen. Kvällen spenderades med ett födelsebarn och tre pers till, vi hade det riktigt trevligt och satt ute och pratade i flera timmar.

Nu snart borde Emma komma hit. Vi ska göra lunch och jag börjar bli riktigt hungrig, eftersom jag inte har ätit någon frukost, hehe vaknade vid 11 och tyckte att det verkade lite onödigt att äta frukost då... När lunchen är uppäten ska vi ut och gå. Förhoppningsvis pallar vi gå ända fram till kista. Vi har ju faktiskt gjort det förut så det ska vi nog klara. Jag måste köpa ett par sommar skor, kan ju inte gå runt i convers hela sommaren.

Ha en bra dag och deppa inte ihop för att vädret inte är lika bra som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback