Glada fötter, Glada ben



Heeej!
Lördagar är alltid bra, så såklart var även denna det! Jag har hunnit med rätt mycket saker idag. Jag har både bättrat på min bränna och köpt lite saker, ett par knästrumpor i vinrött och ett par strumpbyxor i senapsgult, båda från Bikbok. Jag hade förut ett par senapsgula strumpbyxor, men dem gick det hål i... Jag köpte en bok igår också, skuggvarelser. De har även satt in andra delen av boken i den, blodets röst. Hoppas det är bra böcker!

Snart blir det väl mat tror jag, kyckling med pommes yummiiii! Sen kommer Emma pemma hit. Det är som sagt lördag idag så ha det riktigt bra nu!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Härlig dag det lät som :)

2011-07-31 @ 11:48:41
URL: http://nadjjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback