Steg för steg


Ritad i photoshop

Hejsan! Trevligt trevligt med måndag, eller? om jag fick bestämma så hade det nog varit fredag istället, men nu är det inte jag som bestämmer så nu är det måndag... Skoldagen rullade väl på som vanligt. Det blev kebab till lunch vilket var dagens höjd punkt, hehe.. ;)

På måndagar börjar jag alltid sent, första lektionen sätter igång tio i elva så jag har alltid rätt lång tid på mig innnan skolan. Idag gick denna tid åt till att rita bilden ovanför. I denna bild övade jag på att rita kroppen och hur skuggorna ska ligga för att det ska se verkligt ut, hoppas jag lyckades. Däremot så vet jag att håret blev kaos men som ni redan vet så är inte hår min starka sida... Ni kan ju även se hur jag gör när jag ritar eftersom jag var så snäll och la ut lite steg för steg bilder ^^

Ha en så bra måndag som möjligt, kram! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

SV: Tack vi satte på mig jättemycket Mascara ;) Och så fixade vi lite med dem på datorn ^_^ <3



p.s har du ritad den där bilden? :O skitsnygg:)

2011-02-21 @ 18:40:27
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback