our own way


Foto & redigering: Jag | Modell: Jag

Tjenare tjenare! :) Ännu en dag har gått utav veckan och snart är det helg? Okej kanske inte så snart men det känns som att den här veckan kommer att gå fort... Och vet ni, imorse när jag vaknade så kändes det verkligen som om det var måndag, har gått runt och varit lite fundersam på om det är måndag eller tisdag hela dagen! :O

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Emma har varit här hemma hos mig och pluggat och druckigt smoothie, mumsigt! :) Sen har vi tittat på lite tv,bland annat min favorit serie Väner, så bra! :D Innan Emma kom så hade jag lite foto lust, men jag orkade inte gå ut så det fick bli lite ego bilder här inne istället, så var berädda på lite fler bilder på mig :P Hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback