Och idag är det tisdag



Hej! jag gillar att jag tänker att jag ska blogga hela tiden! Sen när jag sätter mig vid datorn och ska blogga så hittar jag ingen bild att lägga ut och då blir det heller inge inlägg... Jag själv tycker nämnligen att det är roligare med bloggar som har bilder i inläggen. Jobbigt läge! Så idag fick det bli några halvdåliga bilder tagna med webbcameran:P

Idag har jag varit hos frisören. Det blev minst 10cm klippt men det är så skönt! Har kännt ett tag att jag inte orkar med mitt långa och tråkiga hår. Så nu klippte hon av ganska mycket och klippte även upp det. Jag är mycket nöjd! :) Jag har även fixat klart mitt idrottsarbete och hunnit vara en stund med Emma, Emma och Perham :)

Men nu måste jag gå och lägga mig. Men vi hörs kankse imorgon :) Juste, jag har lite ritade saker som jag hinne har hunnit visa er än! Men det får bli i ett annat inlägg. Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback