Nationellt prov!!!


Foto & Redigering: jag | Modell: Jag

Gooodmorgon! :)
I lördags hade jg lite tråkigt och tog då fram kameran för att fota min outfit. Ingen av outfitbilderan blev bra, men jag började då istället att ta några posträtt bilder på mig istället, hehe :P Vet inte om dom blev bra eller inte. Men jag hoppas det :)

Idag har vi vårat första nationella prov! Det är läsförståeles i svansk. Åh gud va jag hoppas att det kommer gå bra!!! Sen på torsdag så ska vi skriva en uppsatts, även denna är ett nationellt prov.
Men nu måste jag börja fixa mig till skolan, vi hörs senare. Bye! :)

Kommentarer
Postat av: jhgjif

Jag tycker att iallafall bilderna ovan blev bra!! :)

2011-02-08 @ 21:47:21
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback