I heart it


Mycket gammla bilder, Men jag har ändå inte visat dem så det blir ju nya för er :D

Hej hopp kalle stropp! :D
Hoppas ni har haft en bra tisdag! Min har varit helt okej. SKoldagen kändes lite seg och efter det så gick jag hem till Emma för att göra spanska läxa. Men det känns ändå som om det inte har varit en så jobbig dag, och det är ju bra! Imorgon däremot blir en låååång dag. Börjar åtta och slutar fyra! :O Sen är det något mötes grej också, suck!

Men jag måste nu fortsätta med mitt so-arbete som rullar på i sin egen tackt men som jag hopas blir klart snart. Ska ju in på fredag ;) Är det föresten någon som har varit i Los Angeles, var i så fall INTE rädd för att dela med er av era erfarenheter! Jag skulle bli hur tacksam som helst då!!! Så snälla gör det om du har varit där:)
Vi hörs imorgon eller nått. Ha det bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Allt du vill veta om bloggarna

självklart, sålänge det är okej med frida så är det okej med mig :)

2011-02-01 @ 23:08:48
URL: http://bloggarnaa.blogg.se/
Postat av: Viola

sv: Tack så mycket Emma! Du med :D

2011-02-02 @ 17:01:36
URL: http://varaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback