Born this way


Foto & Redigering: jag | Modell: Jag

Tjabba snyggingar! :)
Hur har eran dag varit? :) Min har varit totaly okey!;) Efter skolan så hade vi fotbolls träning men det var inte alls många tjejer där ( bara 4 stycken!) för några skippade den för att gymma istället. Men det gjorde inte så mycket. Haha vi var nästan lika många spelare som tränare så vi körde en match mot tränarna, mycket skoj! Väldigt kul att få köra lite riktig fotboll efter många träningar som har varit för isiga för det.. Men nu ska jag snart vidare på nästa träning som är disco freestyle. Men ni får ha det så bra! :).

Kommentarer
Postat av: Michelle P

Hej på dig sweetie! Håller i en fototävling med Temat Vinter. Skulle vara riktigt kul om du var med!



Kram Michelle

[www.absolutmichi.blogg.se/2011/february/let-me-introduc.html]

2011-02-25 @ 21:33:41
URL: http://absolutmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback