Sol och regn samtidigt är knas


Tröja: Lindex | Jeans: Cubus | Örhänge: Har jag fått ^^

Heeej!
Asså shiit va jag hade problem med kläder imorse. Jag har ett par strumbyxor som jag vill använda men jag kom verkligen inte på vad jag skulle ha dem till... Så det blev jeans och tröja istället. Lite boring men jag kom inte på något bättre ^^
Har nyss varit och tränat 5 åringar i fotboll. Gick inte sådär jätte bra eftersom jag var själv med 16 tjejor som inte vill lyssna på vad jag sá. aja, jag får betalt så jag är glad ändå :D
Men nu måste jag plugga lite. Har läxor nästan hela tiden, men det är chill så länge det inte är glosor :)

Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: emma!

Den var INTE boring. Den var stilren och snyyyyyyg :D :D och örhänget var pricken över i:et :))

2011-08-31 @ 20:16:01
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback