Vår is in the air



Hejsan hoppsan! :)
Idag är jag glad för under dagen har jag varit domare på en fotbollscup och tjänat en del pengar! Wihoo! Jag var otroligt jätte nervös innan men det var faktiskt inte så svårt. Jag dömde fem matcher och i några matcher så var spelaran bara sju år. Det blev väldigt grötigt men det gjorde inte så mycket. Det var inte så jobbigt att vara domare men mina ben är ändå helt stela, kankse skulle ha stretchat mellan matcherna lite? :P

När jag kom sedan kom hem upptäckte jag att blommor har börjat slå ut på min trädgård, så jag var snabb ut med kameran och fotade de små blommorna, ovan är två resultat! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Vart redigerar du alla dina bilder? Sjukt fina! Lite avis där ;)

Saknar dig på dansen, hoppas allt är bra med dig!

2011-04-12 @ 19:57:48
URL: http://llundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback