Jag har gått och blivit kär....



...i dom här!! Kommer inte ihåg när jag såg dem först men jag tror att det var kärlek vid första ögonkasstet. Jag brukar verkligen inte tycka att skor är en sån viktig grej, men asså shit! Jag vet att jag skulle bli otroligt lång i dessa skönheter eftersom jag redan är runt 1,76 lång men skit samma. Vi får se om jag kanske åker och kollar in dem imorgon med.... kanske till och med köper dem! Inte för att jag vet när jag skulle ha dem men det gör ju inget, kan gå runt med dem här hemma :D Kan man ha sånna i skolan? Näe kankse inte, fett synd...

Oj vilken nödvändig text det blev, inte alls patetiskt. Nej nej... Men det får ni klara er med. Kommer nog ett lite mer normalt inlägg om en stund eller så. Hej så länge! :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack så jättemycket för din fina kommentar. Jäklar vad snygga, vart finns dom?

2011-04-30 @ 11:28:42
URL: http://heavyhorses.blogg.se/
Postat av: Caroline

Snyggt!

2011-05-07 @ 23:19:39
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback