Jag har blandannat målat



Heeeeeej! :)
Natten till idag sova jag inte ensam, jag hade nämnligen ett par sköna brudar som sov över hos mig. Mycket skoj! Tyvärr så var två av dem tvugna att gå vid 11 på morgonen så jag och Emma blev ensama, inte för att det var något fel med det:) Vi pluggade lite granna och fick även sällskap av Elin som också behövde plugga. Juste ja! Alla andra skolor började ju idag, men det gjorde inte vi för vi hade studiedag ;) Men imorgon börjar vi..... BAjs! Aja, det är inte så långt kvar i skolan så det är väl inte världens katastrof.

Jag har även hunnit med att rita och måla idag. Resultatet blev rätt bra men det får ni se en annan gång för nu börjar DH så jag måste sluta. Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback