Äntligen! :D



Ja!! Äntligen är inbjudningarna till vårfesten klara och ut delade! Vi har suttit med dom här dumma (inte så dumma egentligen, ganksa roliga!) korten i två kvällar i rad den här veckan, låter inte så mycket men tänk dig att sitta och skära papper i typ tre timmar i streck! Aja, nu är dom iallafall ut delade och jag hoppas att alla tycker att dom blev bra! :D

Denna dag har varit en konstig dag. Jag hade inga lektioner innan lunch pga håltimmar. Men jag gick iallafall till skolan för att äta men det var så otoligt fint väder så jag, Elin och Linnea bestämde oss för att äta utomhus, mys mys! Efter skolan så hade jag fotboll och sen direkt efter det så hade jag dans. Så nu är jag rätt slut och ska gå och lägga mig, så natti natti! :D

Kommentarer
Postat av: viveca

vem ska du gå på balen med? :)

2011-04-28 @ 17:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback