Who is Salt?


Bilden är tagen från goolge

Hej på er! :)
Idag vid sju så var jag, Emma, Emma och Emmas mamma och såg Salt. Jag tycker att den var både bra och lite dålig. Fast den var spännande och man visste liksom aldrig vad som skulle hända. Sen tycker jag att Angelina Jolie är en bra skådis också. Fast mitt i filmen så blev typ ljudet helt konstigt. Det var flera som gick ut för att sägtill och några gick till och med därifrån. Men sen efter några minuter (låter lite, men det var länge, det hann ju hända massa saker i filmen!) så fixade dom ljudet. Efter filmen så stod alla i kö till något, och det visade sig att vi fick en biokupong för ersättning för att det hade blivit strul med film. Bra va? så nu kan jag se på en till bio, gratis :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha det var ju bra att du får se bio gratis nu då :) Vet du nån film ännu du ska se eller vill se? :P

2010-09-05 @ 00:03:28
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback