Emma <3 äpplen


haha, blev inte lika bra som jag hade hoppats på (fotot alltså) Men det får funka ;)

Hejsan! Det blir en snabbis nu ;)
Snart ska jag på fotbollsträning och efter det så är det dans som gäller. Fullt upp helt enkelt. Tur att alla läxor redan är gjorda :) Slutade tidigt idag för vi hada ingen no. Fast jag gick inte hem på en gång. först gick jag ner till konsum med Maria för att hon skulle köpa fågelmat. Sen gick vi tillbaka till skolan för att hämta väskor, men istället för att gå hem så stannade vi kvar i grottan ( ett ungdomsställe) och körde fotbollsspel. haha, det var jätte roligt xd

Men nu måste jag byta om! Men vi hörs senare! :) bye bye :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vill önska dig en underbar och mysig fredag!!

2010-09-10 @ 16:18:42
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback