härliga vinter



Go kväll! :)
Vet ni va mysigt det var när jag gick hem från bussen ikväll?! Det var helt tyst och snön låg på marken. Asså ni fattar inte hur "magiskt" det var. Jag bara gick där och log för mig själv. Ja, jag vet, det låter jätte fåningt. Men det var bara så mysigt ^^ Om det inte skulle ha blåst så skulle det ha varit helt perfekt!

Sitter här och hjälper min syster med lite spanska läxa. Jag har även själv haft ett spanskaprov idag. Det kändes som om det gick bra. Vi får bara hoppas att det gjorde det också :P
Men nu ska jag fortsätta med lärandet en liten stund och sedan gå och lägga mig iväntan på morgondagen. För jag fyller år imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: matilda - smilinggirls!ッ

sv; Ja Promarkers verkar väldigt bra så det skulle vara trevligt att få! Jag har hört att det ska vara jättebra så om jag inte får det i julklapp ska jag köpa ett själv! :D

2010-11-26 @ 21:57:57
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback