Old picture


Det var ett tag sedan den här bilden togs, jag tror det var förra sommaren ;O

:D
Det var ett tag seden, inte sant? :O Jag ber om ursäckt för det. HAr bara inte haft tid och orka för det. Men mne, ni får stå ut! ;D

Idag efter skolan åkte jag och Emma till vällingby och köpte lite presenter till två kompisar. Jag hoppas att dom kommer gilla det :)Sen nu när jag har kommit hem har jg suttit med Läxboken framför mig. Vi har nämnligen massa grejer som ska göras i alla ämnen innan sommaren. Kanske ni också har?
Efter pluggandet, senare ikväll så ska jag på fotbollsträning. Hoppas det får bra, även fast jag är lite förkyld...

Men nu ska jag fortsätta med läxorna och kanske ta något att äta. Men vi hörs! :D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack!!:D

2010-05-25 @ 19:47:30
URL: http://misseeeb.blogg.se/
Postat av: anonym

du såg lite ut som en transa på bilden :) förlåt ..:c

2010-05-28 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback