en liten bit...


Jag vet inte vad är jag har tait foto på... det ser lite konstigt ut... Men i brist på annat så får ni se den ändå ;P

Haj på dig som sitter vid datorn. hoppas du mår bra! för det gör inte jag :( Jag är typ pollen påverkad och förskyld. har ont i halsen och låter inte bra...

I skolan idag så diekerade vi hjärtan. Det var väl inte specielt kul... Ibland så kom det som så "stötar" med lukt vilket var jätte äkligt, för det stank! Jag kände det till lukten även fast jag var täppt i näsan...

Men nu ska jag titta på tv, vi hörs! ;D

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack :)



Har också pollenallergi, det är sjukt jobbigt :/

2010-05-14 @ 21:13:47
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback