choose a side


Gammal bild, ny redigering! :D

Fotbollsmatchen tycker jag vi spelade riktigt bra på, tyvärr förlorade vi :( Men spelet var bra. haha, vill ni veta något roligt: jag tog ner en hög boll på benet och då fick jag ett märke av bollen. Men märket försvinner inte, så jag har fortfarande kvar ett boll-märke på låret XD
Efter matchen åkte jag direkt till dansen. jag var väldigt trött efter matchen så det blev lite slö dans. När jag kom hem sen så la jag mig i soffan och somnade. vaknade kankse en timme efter xd

Men nu börjar jag bli trött igen. Men vi hörs kansk imorgon istället :D natti natti :)

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Tack så hemskt mycket ! Otroligt roligt att höra :)

2010-05-30 @ 22:26:11
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: Josefin B

Fin bild!



SV: Haha, okej!



Ringar? Jag hade inga ringar på mig på den bilden vad jag vet ^^ Meeen... den enda rosettringen jag äger är från Bikbok iallfall!

2010-06-03 @ 15:22:59
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback