Pluggar!!!


Är det bara jag som längtar till vår och sommar? Så att man kan gå runt såhär. Med jeansjacka och slippa halka runt på gatorna!

Hej Hej!
Idag Efter skolan så var jag på dans, disco freestyle ;) Det var som vanligt roligt. Vi stod på händer, hjulade och jag försökte göra en rondat (stavning?) JAg stod även på händer och föll sedan ner i brygga.
Nu när jag kom hem har jag bara suttit och pluggat hela tiden (har prov imorgon!) Har även gjort en matte läxa ;)
Snart är det dags för mat. Det blir wok. Mums! Men nu måste jag fortsätta plugga så att jag kan se på desperate houswives i stället för att behöva plugga då.

Så hej så länga :)

Kommentarer
Postat av: Josefin B

SV: Haha, gör så!



----------



Åh, vi följer samma serier. Grey's och Desperate Housewifes är två av mina. Följer du nån mer?



Kram! (:<3

2010-03-18 @ 17:22:47
URL: http://josefinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback