Comeback!...?



Hej!!!!!! :D
Det var ett tag sedan va?
Jag har inte haft någon lust alls att skriva så jag tog ett litet uppehåll. Men nu tror jag att lusten börjar komma tillbaka.

Så, va har ni missat för viktiga saker?:

* 13/2 var jag på danstävling och kom delad 6:a, vilket är bra, så då fick jag en prick i silver ( för er som inte fattar vad "en prick i silver" betyder: skit i det, jag årkar inte förklara det nu. kanske gör det en annan gång ;) )

* 14/2 Alla <3 dag. Glad (SEN) alla hjärtans dag! :D

*Vanliga skoldagar...

*17-18-19/2 i hade special degar i skolan ( inte vanliga lektioner) te.x så gjorde varje klass i skolan en lite pjäs som sedan visades upp på fredagen. det var sjukt roligt!

*Vanliga dagar... kommer inte riktigt ihåg vad som hände...

*23/2 Fyllde en kompis (Elin) år + att vi hade halv studie-dag. VI firade henne genom att gå ner och äta på pizzerian, ha snökrig och sen värma oss i soffan. Juste! det var också första gången på nya dansstilen disco-freestyle. (typ som disco, fast man håller på och hjular och voltar och så... ;) )

*27/2 Sportlovet börjar!!!!
Jag och min familj åkte ner till Österike för att åka en massa skidor!!!!!:D Det var riktigt kul!! :) ( skriver kankse mer om det senare)

*5/3 Kommer hem från österike :( sent på kvällen.

*6/3 (igår) Jag, Emma och Emma + Min och Emmas lilla syster, var och såg Alice in Wonderland i 3D. Den var sjukt bra :) (gör kaske en resencion (stavning?) senare (: )

Så var vi framme till idag ;)
Om ca en timme ska jag sticka iväg till dansträning ;) Kommer hem senare ikväll, så vi får se om jag skriver mer då. Annars hörs vi väl imorgon? :)

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

sv: tack:D

2010-03-07 @ 14:23:48
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Louise - Paperandpen

Sv: tackar, vad glad jag blev av att höra det! :)



ha det bra!

2010-03-07 @ 14:44:53
URL: http://paperandpen.blogg.se/
Postat av: LYDIA

sv: Ja, den tycker jag också var himla söt! :)

2010-03-07 @ 15:44:26
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback