the short second life of Bree Tanner


På bilden ser boken jätte stor ut. Fast det är bara för att den hamnade närmare kameran än va jag gjorde. In real life så är den lika stor som en vanlig bok. ;)

Nörd som jag är så läser jag ju såklart den senaste boken hur serien "The twiligt saga". Denna bok heter: "The short second life of Bree Tanner". Den här boken handlar inte om Bella och Edward. Den handlar om Bree som är en "nyfödd" vampyr. I den här berättelsen får man följa hennes liv som vampyr. Den är lite anorlunda från de tidigare böckerna, men ändå lika bra tycker jag.
Jag har inte läst ut den än men jag rekomenderar den ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Maggy

Vad roligt. Ska också läsa den snart :)<3



Förekommer bella & edward inte alls ;) ?

2010-06-10 @ 15:29:41
URL: http://maggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback