Me!


Bilder tagna av Emma (emmasfoto.com) för ett tag sedan. Vad tycker ni? :)

Go kväll, och snart god natt :)
Tänkte bara skriva av mig lite och berätta vad jag har gjort idag. Första var jag hos tandläkaren. För er som inte vet så ska jag få tandställning... Idag var jag bara där för att dom skulle kolla lite på hur mina tänder sitter, så att dom vet hur dom ska sätta den och så ;) Efter besöket hos tandläkatren så väntade jag lite på åhléns (och hittade ett par jätte snygga shorts, tror att jag ska köpa dom senare) Sen åkte jag till söder xd Där mötte jag upp Emma och Emma. Vi gick till monki som hade stor rea. Jag köpte en tröja för 100kr. Najs! Sen gick vi vidare och letade upp två foto affärer som Emma ville kolla i. Vi åt även kebab där, smaskens! :)

När vi sen kom hem så hann jag knappt göra något, för sen var det dags för fotbollsmatch. Synd för oss så förlorade vi :( Kändes desutom inte som att jag spelade så bra idag... tråkigt.

Men nu ska jag nog ta o avsluta det här inlägget. Det blev kanske lite för långt... XD Hoppas det inte gjorde något :)
Men nu säger jag hej och god natt! Sov sött! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback