Some where over the rainbow




Modell: Lillasyster Malin | Foto och redigering: Jag | Sminkning: Jag

Hej! :)
Det ovan är lite av vad jag har gjort idag. På förmiddagen så låg jag mest och slappade. Men sen efter lunch så gjorde jag och min lillasyster något jag har velat göra ett tag nu. Så vi tog fram allt mitt smink (inte så mycket, men ändå) och bestämde hur vi skulle se ut. Malin fick regnbågsögon, själv blev jag något av en minare. fick tyvärr inte så många bilder på mig själv(visar senare) kanske gör om sminkningen någon annan dag så att jag får fler och bättre bilder! ;)
Sen kom Jenny och Maria över en stund. Vi snackade lite och såg lite på tv men sen skulle dom hem.
Nu på kvällen vid halv nio så åkte jag om min familj och tog ett kvällsdopp. fast det var bara jag om malin som badade, vi var typ i i en timme. det var fett skönt! :D

Men nu känner jag att mitt inlägg blir lite förlångt... hehe. så nu säger jag hej då för stunden ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Åh vilken sjukt härlig sminkning!:)

2010-07-28 @ 21:11:08
URL: http://matildaahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback