Hemma igen





He he...
Glömde kanske säga att jag skulel åka bort...? XD

Nu är jag hemma igen allafall :) Glad midsommar föresten! :D Själv firade jag midsommar hemma hos mormor och morfar. Det var trevligt. Tyvärr blev det ingen midsommastångs-dans... men det får väl bli det nästa år istället ;D
Sen var vi och fiskade, jag, pappa och Malin. Jag fick faktiskt två fiskar!:) tyvär var båda små, ena var en bebisjädda och andra var en mini abborre XD

På söndagen åkte Mamma och pappa hem men Malin och jag stannade kvar hos några kompisar som heter Lovisa och Johannes. Vi åkte och badade,gick på ett museeum, slappade, hoppade studsmatta och en massa annat.

Nu har ni fått veta vad jag har gjort under tiden jag har varit borta ;)
Men nu ska jag göra annat. Vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad kul :) Hur mår du då? :)

2010-07-02 @ 14:22:10
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback