Onsdag



Efter skolan (som alla onsdagar) var jag på dansen ;) Och det gick (Som vanligt) bra :)

Idag på svenskan så skulle vi berätta om en bok man har läst. Jag hade läst "Genom dina ögon" (kanske ska göra en resension senare...)
A, iallafall, jag stod och berättade om boken, men den handlar om en lite konstig grej (FAST DEN ÄR JÄTTE BRA!) Det är i framtiden, den handlar om "själar" som tar över alla männskliga kroppar. Huvudpersonen (som är en själ) kallas vandraren och blir tilldelad en kropp som heter Melanie. (ja som sagt, den låter väldigt konstig och dålig... MEN DEN ÄR JÄTTE BRA!)
Jag försökte förklara att den är jätte bra, även fast handlingen låter väldigt konstig. Men lyckas liksom inte, utan får istället en skratt attack! Så där står jag och skrattar (och blir röd i fejset!) och försöker förklara att boken är jätte bra...
Men jag tror faktiskt att det var nååågra som fattade att boken faktiskt är jätte bra! :D

Okej, nu blev det ett väldigt långt inlägg, hoppas det går bra ändå XD

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh älskar bra böcker!!!

2010-01-14 @ 09:09:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Malinska

fett snygg bild

2010-01-18 @ 22:26:39
URL: http://malinska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback