Vi fryser ihjäl, det är så kallt. Stackars barn, men snart blir det varmt...?


Man längtar lite till värmen tycker jag...


Det är kallt! Eller det har i och försig blivit lite varmare nu idag, men det är ändå kallt! Och vi harhaft det kallt hemma också, för värmen har inte riktigt fungera. Men nu är den fixad, så nu är det ju lite bättre.
Jag gillar snön, men inte kylan. Jag tycker att det kunde få vara snö men lite varmare. Håller ni inte med? :)

Nu är jag trööt. Fattar inte att jag lyckas vara uppe när jag vet att jag är trött. Jag är lite knasig XD Men nu ska jag nog gå oc sova. natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

fin bild :D ♥

2010-02-10 @ 19:54:52
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback