Peace


Ritad av mig med promarkers

Heeej! Hoppas att ni alla mår bra och har haft en jätte bra jul. Själv har jag först varit hos mormor men är nu hos farmor. Julen blev lite konstig för oss först, men sen så fixade de sig och vi fick en riktigt bra och mysig julafton. Jag är jätte nöjd med mina julklappar och hoppas att ni också är det med era.
Eftersom jag fortfarande är hos farmor så kan jag inte visa er några nya bilder så ni får vänta tills jag kommer hem, vilket jag gör imorgon.Tihi ^^
Tillsvidare så får ni ha det riktigt bra, bye bye! :)

Kommentarer
Postat av: pauline

duktig du är på att måla!

2010-12-29 @ 21:34:47
URL: http://pauulinee.blogg.se/
Postat av: Lousie

Vad använder du för papper till dom?

2011-01-22 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback