When the Sun Goes Down



Idag hade jag orgentering i skolan. Det var ganska så roligt Jag och min kompis Josefine var "orgenterar-kompisar" och vi kom först in och hade tagit alla kontroller XD Tyvärr så gjorde jag illa mitt knä. Jag skulle hoppa över ett litet dike men när jag landade så landade jag på mossa och halkade och slog i knäet. :(

Jag har även varit och tagit enu en vaccins spruta. Det gick väll helt okej tycker jag, lite grinande men annars var det väll okej. Efter det så skyndade jag till fotbolls träningen, som var som vanligt. Och nu sitter jag här :) Ska snart gå och duscha tror jag, men först tror jag att det är mat som gäller. Jag måste i-och-försig hinna till TV:n för idag är det ju sesongs start av desperate houswives. :/ Jag kommer nog på hur jag ska fixa allt.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emma!

SV; Me love! ;D

2009-10-06 @ 21:26:00
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback