när man inte kan göra annat...


...för att man är sjuk och inte årkar göra något, så kan man rita läppar på datorn. Egentligen blev dom ganska dåliga, för där läppkanterna möter varandra blev det väldigt konstigt, det ser ut som om dom sitter ihop...

Jag är sjuk.... skit också! :@ Jag har gått och varit lite snuvig under veckan och igår var jag ju på danstävling och då ansträngde jag mig väl lite för mycket... Så idag har jag legat i soffan hela dagen och bara vilat, försökte läsa lite läxa, men det gick inte så bra, dels för att jag är trött och dels för att tv var på.

Kommentarer
Postat av: anna

krya på dig!

2009-11-15 @ 22:41:05
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: johannas fotoblogg

tack så mycket!



jag har använt mig av en "grundbild" (bilden på mig) och sedan använt en annan bild, denna gången en bild på grenar/löv och använt den som en textur, dvs jag har lagt gren-bilden över bilden på mig, maskat bort den där jag inte vill att den ska ligga och ändrat opacitet och effekt på bilden :)



dålig på att förklara men du kanske förstod? haha :)

2009-11-16 @ 09:40:18
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:)



hur e dt med dig på en måndag då?

Sj kom nyss hem från skolan:D

hade bara en föreläsning idag, så tur dt.. dåligt väder som fan=/ asch~~



hoppas du har haft en bra helg^^

2009-11-16 @ 14:18:15
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback