Torsdag



Ett foto från förra sommaren i Spaninen. Hade inget annat att lägga in :)

Idag i skolan hade vi skol-DM. Så vi behövde inte gå i skolan, även fast det inte var så jobbig skoldag. När vi spelat klart matcherna så åkte vi hem till spånga för att äta Pizza! När vi ade beställt och skulle få våra pizzor så visar det sig att dom har uppfattat fel på vad jag och några andra har beställt så vi får vänta i typ 10 minuter till.

När jag kom hem var jag propp mät. Jag vilade en stund tills det var dags för fotbollsträning, igen. Vi var inte så många på träningen, så det blev en ganska lungn träning.

Nu är jag y duschad och ska gå och lägga mig om bara en liten stund. Vi hörs mer imorgon. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback