Söndag kväll



En bild från i sommras. Det är jag och min farmors hund Maya.

Hejsan hoppsan. Hur mår ni ?
Själv är det lite sådär. Jag är pollen alergisk, Min näsa bara rinner och jag är hängig. Men som tur är så har jag ingen skola imorgon.

Igår var det typ världens slapp dag. Eller på morgonen så skulle vi till skolan och vias upp två pjäser som vi övat på under veckan. Efter det så var det bara att skynda sig till fotbolls matchen. den gick riktigt bra! 2-1 till oss!
När pappa och jag kom hm från matchen så var det bara soffan som jälde.
Fram mot kvällen blev det hamburgare till middag och sedan gick jag och någr kompisar till grottan, det var film kväll så vi kollade på film .

Idag har jag haft dans men annars har jag inte gjort så mycket.
Snart ska jag lägga in en bild, ritad.

Kommentarer
Postat av: sara

åå va söt hund :)

2009-05-11 @ 09:36:58
URL: http://sarabarabast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback