Det är frdag IGEN!

Alla veckor går så fort! Det känns hela tiden som om det är fredag.

Idag har jag varit med Emma, Emma, Josefine och Jenny. Först var vi lite hemma hos mig. Men senare så åkte vi till V-by. Där gick vi runt lite granna och åt på Donken.
Juste. i skolan så hade vi "Spånga lunken". För er som inte vet vad det är förnågot så är det som ett "lopp" med skolan. Man springer typ 5 km och tar tid. Sen utses typ en vinnare. jag är väldigt nöjd med mitt resultat.

Nu tror jag att jag ska sätta mig ner och rita. Vi hörs senare :)

Ni tycker väll inte att det är tråkigt att jag lägger ut mina ritade bilder? För själv så tycker jag at det är jätte roligt att koll på bloggar där folk har ritat saker.


Kommentarer
Postat av: emma!

nejdå! Du ritar jätte fint!

2009-05-08 @ 17:53:03
URL: http://emmaahlin.blogg.se/
Postat av: emma!

logga in på msn ;)

2009-05-08 @ 18:42:07
URL: http://emmaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback