Patrik 1,5

Hejsan. Jag har inte hunnit/orkat blogga så mycket igår/ idag tidigare. Så jag får berätta om vad som hände i går idag i stället :)

Jag var hos Jenny efter skolan. ( i torsdags alltså) Både jag och Jenny ville se på Patrik 1,5 och vi hade inte så mycket att göra så vi gick ner och hyrde den.
Den var väll helt okej. Men den var inte allas lika bra som jag trott att den skulle vara.

Till middag den dagen så blev det halv hembakad pizza, Vi hade inte gjort degen själv, den var köpt. Men det var vi som la på det vi ville ha på och sådant.



Först tomat puré

Malin river mozzarella

Malin som river igen

Mamma tar ut pizzan

En klar pizza! Fast det är mammas del man ser, jag är inte så förtjust i så där mycket grönsaker på pizzan.

Kommentarer
Postat av: anonym

visst är filmen bra!!!!!!det ser gott ut

2009-03-15 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback